Загрузка страницы

Для Казахстана

Курсовые

Дипломные

Отчеты по практике

Расширенный поиск
 

Предмет: Музыкалық білім беру

Тип: Бақылау жұмыс

Объем: 9 стр.

Год: 2012

Полный просмотр работы

Қоғамның және тұлғаның музыкалық санасы


Жоспар
1 Қоғамның және тұлғаның музыкалық санасы 3
1.1 Көркем - эстетикалық тәрбиенің түрлері және типтері 3
1.2 Тұлғалық - тұлға музыкалық сана психология педагогикалық категория: ерекшеліктері, қасиеттері, белгі айырмашылығы 4
1.3 Бейне – музыкалық сананың құрылыс өлшемі. Оқушылармен сабақ үстіндегі музыкалық бейнелеушілікті қолдауы (ынталандыруы) 5
1.4 Өнер жинақтауы (синтезі) музыкалық сананың әдіснамалық принципінің қалыптасуы және дамуы. Музыкалық сана құрылысының логикалық - түсінушілігі 5
1.5 Музыка ғана адамның қоршаған әлемге қатынасы мен байланыс контексі. Музыканың тану - аксиологиялық функциясы 6
1.6 Музыкалық сана – қоғам санасының көркем - эстетикалық негізгі бөлігі 7
1.7 Музыкалық сана өзінің негізгі аспектісінде: композиторлық, орындаушылық, тыңдаушылық 7
Әдебиеттер 9

1 Қоғамның және тұлғаның музыкалық санасы
1.1 Көркем - эстетикалық тәрбиенің түрлері және типтері
Интонация – күшейту, күш салу, жігерлік, (ашық, жарқын қою). Аксиология – бастапқы ғылым, дәлелдеусіз теория гуманитарлық білім беру бағытында мамандар қазіргі кезде (фил. пед. псхол. социалог.) теориалық негізінде білім берудің үш түрі бар:
1. Бірі - ішкі білім беру, ол деген - адамның ішкі әлемі, қоршаған ортаның үстемі, кәсіби білімі.
2. Келесі – мазмүнды «мен» дегенді дамытады, табиғи дарындылығына байланысты.
3. Үшінші – «өз өзін құтқару», білім беру, адамның рухының құңдылығының негізінде.

1.2 Тұлғалық - тұлға музыкалық сана психология педагогикалық категория: ерекшеліктері, қасиеттері, белгі айырмашылығы
Қоғамдың музыкалық сана – құбылмалы, түсініксіз, көптүрлі, анықтаусыз болса, ал тұлғалық санада – нақты көрсеткіші бар, ол тұлғалығы ішкі, сыртқы ажары арқылы білеміз.
Жеке тұлғалық сана көп қырлы, өнертабысты: бір музыкалық құбылысты қабылдай алады, қуанышты жағдайда, басқаларына – теңрухсыз, келесісі – кері қабылдайды, бірақ уақытша, кейде мүлде болмайды.

1.3 Бейне – музыкалық сананың құрылыс өлшемі. Оқушылармен сабақ үстіндегі музыкалық бейнелеушілікті қолдауы (ынталандыруы)
Музыкалық сананың ең негізі және құрылымының ортасы – дыбыс бейнесі. Қандай да болсын процесте дыбыс бейнесі басты.
Сондықтан музыкалық бейнесі арқылы музыкалық қабылдау, бағалау, әрекетте, қандай да болсын синзитивтік, рух процесінде музыкалық санада құбылыс болмайды. Сондықтан өнер адамы (сазгер, ақын) көркем бейне, көркем сурет пен көрінісітер арқылы жетеді.
Музыкалық бейне – ол «сезім-ой»; музыкалық шығарманың «идеялық мазмұнының дәні», тани білуі және шығармашылығы; музыкалық бейне сезімінің процесін көрсете білуі, эмоциялық қалпы, психологиялық жүрісі, көңіл-күйінің қалпы т.с.с.

1.4 Өнер жинақтауы (синтезі) музыкалық сананың әдіснамалық принципінің қалыптасуы және дамуы. Музыкалық сана құрылысының логикалық - түсінушілігі
Өнер синтезінің ерекше қолдану кезіндегі музыкалық сананың қалыптасу - дамуы ол маңызды педагогикалық канал (жол). Кезінде Гегель өнер түрлерін қарастырғанда Абсолюттік Идеяның қырын, көркем бейнені байқаған; бұл әдіснамалық принцип басқадай көркем – шығармашылық пәндерде сияқты музыка сабағында беру барысында қаралады.

1.5 Музыка ғана адамның қоршаған әлемге қатынасы мен байланыс контексі. Музыканың тану - аксиологиялық функциясы
Қоғамның дамуы мен болуы негізгі проблемасы – қалай, қандай құралдармен аға ұрпақ жас ұрпаққа өткен уақытта жинаған қорының бәрін бере алады, әлеммен сезімдік пен саналық қатынасты, тәжірибе жолындағы білімді, икемділікті, дағдыны, құндылықты, шығармашылық тәжірибенің тіл бейнелерін, бейне күйінің жүйесін, нормаларды, эталонды, идеалды, өйткені онсыз өмірдің жүрісі болмайды. Музыкалық пайымдауды ғалымдар «музыкалық тану қалыптасуы» дейді.

1.6 Музыкалық сана – қоғам санасының көркем - эстетикалық негізгі бөлігі
Музыкалық сана - ол адамның сезімінің ерекше, арнайы түрі, ең жоғары психикалық деңгей, психикалық белсенділігінің ерекше формасы – жеке адамда не қоғамда бола алады.
«Музыкалық сезім» терминіне ғалымдар түрлі анықтама береді, ол кәсіби контекстке байланысты. Дұрысы – музыкалық сезімді обьект ретінде музыкалық мәдениетті білеміз, оның көптілік түрлері, формасы, болуы (музыкалық өнер ол негізгі мәдениеттің ортасы).

1.7 Музыкалық сана өзінің негізгі аспектісінде: композиторлық, орындаушылық, тыңдаушылық
Музыкалық сананы тұлғаның түрлі іс-әрекетінде қарастырамыз – музыкалық шығарманы жазу, орындау және есту қабылдауы. «Өнер шығарманы түсіну, ол өзіндік ішкі жаңа қабылдауы». «Интерпетация болмаса музыка өлі». Интерпретация ол музыкалық шығарманы шығармашылықпен көрсетуі.

Әдебиеттер
1 Ананьев Б.Г. Задачи психологии искусства // Художественное творчество. – Л., 1982. – 120 с.
2 Асмолов А.Г. Как построить свое Я. – М., 1992. – 145 с.
3 Бришлинский А.В. Проблемы психологии субьекта. – М., 1994. – 130 с.
4 Григорьев В.Ю. Исполнитель и эстрада. – М. : Магнитогорск, 1998. – 150 с.
5 Дүкенбай Н. Бастауыш сынып музыка сабағының бағдарламасы. – Павлодар, 2006. – 46 б.
6 Каган М.С. Музыка в мире искусства. – СПб., 1996. – 140 с.
7 Климов Е.А. Психология: Воспитание и обучение. – М., 2000. 110 с.